دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ سینا پارسیان خاک

دانلود آهنگ سینا پارسیان خاک


دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام خاک
دانلود آهنگ جدید و زیبای سینا پارسیان به نام خاک با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سینا پارسیان به نام خاک متن آهنگ
تکست آهنگ خاک از سینا پارسیان
Download New Music By Sina Parsian Called Khak
Download New Song By Sina Parsian - Khak
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sina Parsian Khak
متن آهنگ سینا پارسیان خاک به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان خاک و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام خاک با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام خاک با کیفیت 128

متن آهنگ جدید خاک - سینا پارسیان



یک‌ نظر بر یار کردم یار نالیدن گرفت
मुझे एक टिप्पणी मिली जिसके बारे में शिकायत करना मुझे अच्छा लगा
یک نظر بر ابر کردم ابر باریدن گرفت
बादल पर टिप्पणी मिली कि बारिश हो रही है
یک نظر بر باد کردم باد رقصیدن گرفت
मुझे एक टिप्पणी मिली हवा नाच रही थी
یک نظر بر کوه کردم کوه لرزیدن گرفت
मुझे पहाड़ पर एक टिप्पणी मिली, पहाड़ कांप उठा
رنگ زردم را بیین برگ خران را یاد کن
पीला रंग याद रखें  
با بزرگان کم نشین افتادگان را یاد کن
बड़ों के साथ गिरे हुए को याद करो
مرغ صیاد توام افتاده ام در دام عشق
मुझे तुमसे प्यार हो गया है
یا بکش یا دانه ده یا از قفس آزاد کن
या तो मार दें या बीज या पिंजरे को छोड़ दें
تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست
मैं दीवार के पास झुक गया
تکیه بر دیوار‌ کردم خاک بر فرقم نشست
मैं दीवार के पास झुक गया
خاک بر فرقش نشیند آن که یار از من گرفت
मिट्टी अलग नहीं होती क्योंकि इससे मुझे मदद मिली


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: